Ofertas de Empleo >> JUNIOR ADMINISTRACION

We are Sotec Consulting, multinational IT consultant with more than 20 years of experience in the market, specializing in Information Technology, strategic management and digital transformation. We are committed to innovation in the provision of our services in project management to the main sectors of business activity. We seek excellence through talent and technology, with one goal: to meet the challenges of our clients. People are our cornerstone and we always act under our Somos Sotec Consulting, a multinational IT consultancy with more than 20 years of experience in the market, specializing in Information Technology, strategic management and digital transformation. We are committed to innovation in the provision of our services in project management to the main sectors of business activity. We seek excellence through talent and technology, with one goal: to meet the challenges of our clients. People are our cornerstone and we always act under our Somos Sotec Consulting, a multinational IT consultancy with more than 20 years of experience in the market, specializing in Information Technology, strategic management and digital transformation. We are committed to innovation in the provision of our services in project management to the main sectors of business activity. We seek excellence through talent and technology, with one goal: to meet the challenges of our clients. People are our cornerstone and we always act on our motto: "Doing the right thing".

JUNIOR ADMINISTRACION


¿T
ienes experiencia en facturación, gestión de cobros y pagos?¿Te apasionan los retos, el aprendizaje continuo y buscas un proyecto con muy buen ambiente?

En Sotec estamos buscando a una persona con al menos un año y medio de experiencia previa para incorporarla a nuestro departamento de administración.

¿Cómo será el día a día?

- Contabilización de facturas
- Gestión de pagos y cobros
- Revisión de balances y cierres contables
- Control de tesorería y cash flow
- Emisión de facturas
- Gestión de proveedores
- Desviaciones presupuestarias
- Seguimiento del beneficio
- Actualización de procedimientos en Intranet

¿Qué necesitamos?

- Al menos 1 año y medio de experiencia desarrollando funciones administrativas
- Grado en Administración y Dirección de Empresas
-Nivel de inglés medio/alto (B1/B2)

¿Qué te ofrecemos?

- Trabajo 100% presencial en nuestras oficinas (Paseo de la Castellana, Madrid) para fomentar así el buen ambiente laboral y el trabajo en equipo
- Salario competitivo
- Acceso a formaciones
- Plan de retribución flexible

Si te interesa el sector IT, tienes experiencia en administración y te interesa el entorno internacional ¡inscríbete! ¡Queremos conocerte y que seas parte del equipo SOTEC!

  • Lugar: OFICINA CASTELLANA 121
  • Fecha de publicación: 01/07/2021 12:00:00